Přeskočit na hlavní obsah

Mixed Media s Iriskou ...

...  aneb nejlepší relaxační sobota široko-daleko :-)


Ahoj,

dnes jsem vybočila ze svého normálu. Jednak tím, že jsem po dlouhé době byla v sobotu na kurzu v Davoně (děkuji rodině, že mě pustili :-) ), ale hlavně tím, že to, co jsme tvořily bylo velmi jiné, než to, co dělám obvykle.

Iriska má svatou trpělivost, absolutní didaktický talent, o smyslu pro kompozici a věčně dobré náladě ani nemluvím ... však jí znáte. Neřekla mi to, ale určitě si říkala, co jako s tím MM hodlám dělat?

Jela jsem NEREBELOVAT, naučit se něco nového a relaxovat. A to se 100% povedlo. Vyráběly jsme černé mixed media plátno, takže se nepracovalo s fotkami a nic mne neomezovalo. Trochu jsem si říkala, že se zkusím překonat a budu pracovat s teplými odstíny, ale když Iriska vytáhla dokonalé chipboardové vločky a stromečky od Kety, nějak se do mých představ dostala ... modrá! ;-)

Takto to vypadalo průběžně - omlouvám se za horší kalitu fotek, fotila jsem mobilem a v chvatu, protože mně tvoření pohltilo. Nejdřív základní kompozice:


Po nalepení a aplikaci černého gessa:


A finální výrobek:


Není tak romantické, jako plátna ostatních žen, k MM se zkrátka nejvíc hodí vintage a ten já neumím, ale mně se líbí a mám z něj radost. I když jsem barevně nepřekvapila, odvázala jsem se a neřešila milimetry ... :-) Prostě paráda!

Náladu mi sice po kurzu na chvíli zkazil vzkaz od městských policajtů, že se jim mé parkování nezamlouvá, ale napravila jsem si ho skvělým obědem v ještě skvělejší společnosti české Scrapbook Queen. Irisko, moc děkuji! Bylo to super!

Přeji Vám krásný večer a zítra se třeba přijďte podívat na nová přání do challenge Papercards.cz, začíná v pořadí už 31.

Jana

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. To teda byl! Ráda si ho občas pod vedením mistrů zopakuji, ale prozatím se vracím ke Clean and Simple :-)

      Vymazat
  2. Wow, Jani, respekt! Já bych na to odvahu neměla to celé zamalovat na černo:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, fotka tam nebyla :-))) Ale ne, na kurz jsem šla s tím, že budu pokorně poslouchat a dělat, co se mi řekne. Tak jsem to udělala a docela s lehkým srdcem ... a byl to fakt obrovský relax!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Papercards.cz challenge 81

Ahoj, meteorologové prý doporučili nevycházet tento víkend z domova ... tak co zpestřit si "nudu" tvořením? Na blogu Irisky se dnes objeví paletka, jste zvědavé? Trochu napovím svým přáním - snažila jsem se držet jí hodně věrně. Tak přemýšlejte, vytahujte barvičky, papíry a razítka a určitě si nenechte ujít inspiraci od dalších dam z DT, kterou Iriska zveřejní na své blogu. Na přání jsem použila výřez mandaly od Alexandry Renke a i její negativ - barvou jsem natřela rub šablony a projela v BS. Třásnička je domácí výroby. :) Přidáte se? Budeme moc rády, když nám pošlete své výtvory! Příjemné tvoření a krásný víkend, Jana

4enScrap Preview of the Summer 2020 collection Day 1

Hello! Are you ready for a journey? Then let us begin with the Traditionally, 4enScrap came up with wonderful material, so let us enjoy the first day of preview together. The great thing about this collection - besides its beauty and comlexity - is the fact, that a lot of material comes also in English version. Great news! Yay! For Day 1 I created 3 cards. The first one features fabulous Wild flowers stamp set with coordinating dies. The outline of the poppies is heatembossed with white embossing powder and coloured by watercolors. I used a phrase from the stamp set Enjoy  as sentiment and completed the bouquet by new Feuilles d´Eté  and some previous branches. Dots and beads are never a bad idea! For next card I used a beautiful stamp of a village from the Campagne set and again sentiments from Wild flowers and Enjoy sets. I chose not to color the stamp this time. Partialy because I am not so good in coloring but primarily because I think this way I let

Učebnice 4. ročník III.

 Ahoj, dnes tady mám poslední dávku inspirace z kategorie Učebnice.  Pro obě učebnice je společné použití starších papírů, které jsem sladila s novějšími šablonami. Do citronů jsem se zamilovala a protože jsem je zatím nestihla dostatečně využít, byla jsem ráda, že je umístím alespoň sem.  Matematika je můj i Ríšův nejmilejší předmět. Proto to srdíčko. Jinak jsem si s tímto obalem hrála tak, abych z dostupného materiálu vykouzlila matematickou tematiku. Matematici v naší rodině byli spokojeni. ;) Některé z použitých materiálů momentálně v eshopu bohužel nenajdete, tak sem dávám alespoň ty, které jsou momentálně dostupné.  A to je úplný letošní konec učebnic. Blíží se září, čas narozenin, takže užitný scrap bude pokračovat jiným směrem ;) Hezký zbytek prázdnin všem! Jana