Přeskočit na hlavní obsah

Narozeniny Papero amo

Narozenniny Papero amo jsou vždy velmi speciální. Pokaždé obdivuji děvčata, co všechno vymyslí a jak skvěle je zorganizují. I letos jsem se těšila na jejich jízdu. To jsem ještě netušila, že se stanu součástí design týmu a budu mít tu čest zúčastnit se příprav!

Mým prvním úkolem v DT se tak stal layout v tajné poště. Na počátku řetězu byla stránka, kterou si Valika vybrala jako vzor a liftla ji. Svůj layout poslala dál, samozřejmě bez původní předlohy. Za necelý měsíc se nás vystřídalo 10. Byla jsem v pořadí třetí, liftovala jsem stránku Jany V.


Liftování Janči byla radost. Svou koláží mi vnukla myšlenku, jak konečně zpracovat fotky, které jsem do alba chtěla dát, ale váhala jsem, jak stránku koncipovat. Převod z obdélníku na čtverec mi dal chvilku přemýšlení – hledala jsem umístění pro trojúhelník v spodní části stránky a při tom „přemýšlení“ totálně rozcupovala celou jednu čtvrtku, než jsem zjistila, že větší trojúhelník už z ní nedostanu … No, nakonec je tam, kde je. Vlastně jsem ráda, že je trochu jinak, než ten Jančin, protože se teď necítím jako úplný "šprt". ;) Místo velké titulky jsem zvolila částečně journaling – je to vzkaz pro děti, že táta s námi všude byl, jen téměř pořád stál za objektivem … 



Přiznávám, že od odeslání svého liftu Leuš jsem až do konce akce byla šíleně zvědavá, jak se celá série vyvine. Bylo mi jasné, že první a poslední stránka budou na hony vzdálené, ale vůbec by mne nenapadlo, jak velmi! Všechny stránky si můžete prohlédnout tady.

Druhým narozeninovým projektem bylo představení nové kolekce PA s příznačným názvem "Narozeniny". Je skutečně velmi povedená. Jak už je u děvčat zvykem, obsahuje úplně vše, co k tvorbě PL stránek člověk potřebuje. A nejen PL, ale také layoutů či minialb. Celá kolekce a první projekty od děvčat z DT jsou k vidění zde.

V mém případě to bylo právě minialbum - už při vybalování kolekce jsem ho viděla ... Perfektně se totiž hodilo k velmi barevným fotkám ze synovy oslavy, kterou jsem od loňska ještě nestihla zpracovat. Tak teď už ji máme hotovou. Děkuji, Papero amo! :)




Jestli váháte, zda koupit, či nikoliv, přimlouvám se za nákup - pracuje se s ní krásně. I takový scrap-šnek jako jsem já s ní dokázal vykouzlit obstojné album za 2 večery - a to jsem jeden z nich strávila výběrem a úpravou fotek.

Přeji Vám krásný den a díky za návštěvu!

Jana

Komentáře

  1. Parádní album a stránka :). Právě tvoji jsem liftovala a opět ji převedla do obdélníku. A jak tak koukám, tak narozeninový "rest" jsem neměla jen já :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, děkuji :) Tvůj lift byl moc povedený! No jo, ty narozeniny bývají složité, ale s novou kolekcí od PA to už problém nebude! ;)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Učebnice 4. ročník III.

 Ahoj, dnes tady mám poslední dávku inspirace z kategorie Učebnice.  Pro obě učebnice je společné použití starších papírů, které jsem sladila s novějšími šablonami. Do citronů jsem se zamilovala a protože jsem je zatím nestihla dostatečně využít, byla jsem ráda, že je umístím alespoň sem.  Matematika je můj i Ríšův nejmilejší předmět. Proto to srdíčko. Jinak jsem si s tímto obalem hrála tak, abych z dostupného materiálu vykouzlila matematickou tematiku. Matematici v naší rodině byli spokojeni. ;) Některé z použitých materiálů momentálně v eshopu bohužel nenajdete, tak sem dávám alespoň ty, které jsou momentálně dostupné.  A to je úplný letošní konec učebnic. Blíží se září, čas narozenin, takže užitný scrap bude pokračovat jiným směrem ;) Hezký zbytek prázdnin všem! Jana

Učebnice 4. ročník I.

 Ahoj, omlouvám se, že jsem dlouho mlčela, život zrychlil a už to tolik nestíhám. Chci si sem ale uložit nové obaly na učebnice pro příští rok. Syn už bude ve 4. ročníku a trochu jsem se obávala, že mi řekne, že už je nechce, ale zatím jsem se bála zbytečně. Však ono to přijde! Ale mezitím mi snad doroste dcera. Fakt by mi to chybělo.  Loňské učebnice pod plastovými obaly vydržely bez problémů. Takže nemám strach, že ta práce vyjde vniveč během týdne. A i kdyby, i tak mě to bavilo. Tyhle učebnice bych jako holka byla ráda měla takto obalené a tak si vlastně plním své sny.  Dnes  první várka - Angličtina a Vlastivěda (hodí se barevně, jiný důvod tato kombinace nemá ;) ). Ten klobouček tam musel být! Když Vlastivěda, tak vlastenecké barvy. A krásný folklorní vzor z nedávné Renke kolekce Floral Folk Art. Já ji miluji a moc doufám, že ještě budu mít čas vrátit se k ní! Veškerý použitá materiál je z e-shopu Alexandry Renke a kdyby jste po něčem toužili, stačí prokliknout obrázek, propojila

4enScrap Preview of the Summer 2020 collection Day 1

Hello! Are you ready for a journey? Then let us begin with the Traditionally, 4enScrap came up with wonderful material, so let us enjoy the first day of preview together. The great thing about this collection - besides its beauty and comlexity - is the fact, that a lot of material comes also in English version. Great news! Yay! For Day 1 I created 3 cards. The first one features fabulous Wild flowers stamp set with coordinating dies. The outline of the poppies is heatembossed with white embossing powder and coloured by watercolors. I used a phrase from the stamp set Enjoy  as sentiment and completed the bouquet by new Feuilles d´Eté  and some previous branches. Dots and beads are never a bad idea! For next card I used a beautiful stamp of a village from the Campagne set and again sentiments from Wild flowers and Enjoy sets. I chose not to color the stamp this time. Partialy because I am not so good in coloring but primarily because I think this way I let