Přeskočit na hlavní obsah

Poděkování, s nímž jsem měla začít ... a ještě jeden návrat do Liberce

Hezký podzimní večer všem,

poslední týden jsem pro samou manufakturní práci nechávala blog spát. Ale tvořilo se, tak určitě bude o čem psát ... jen kdyby byl den delší! ;-)

Řekla jsem si, že než se vrhnu na další tvoření, je opravdu nejvyšší čas vrátit se trochu zpátky - k začátku tohoto blogu. Rozhodnutí spustit blog o mém tvoření zrálo postupně. Samozřejmě, že tvořím proto, že mně to baví, pro radost svých dětí (příbuzných a kamarádů) a pro uchování vzpomínek naší rodiny ... ale zjistila jsem, že mne nabíjí i jiná zpětná vazba - to když se ozvou další lidé - mí nejbližší, ale i ti vzdálenější, že se jim něco z mých dílek líbí, nebo když dokonce někdo mluví o inspiraci ... no zkrátka, jsem holka ješitná a řekla jsem si, že mi manželovo "Máš to pěkné!" po velmi zběžném omrknutí jakéhokoliv výtvoru nestačí.

Když mi pak Janička Vítová, jedna z českých scrapových ikon, doporučila psaní blogu a mluvila o dobré motivaci k dokončování projektů, připustila jsem si, že bych to mohla zkusit. Budete-li chtít navštívit blog neskutečně šikovné scrapařky, ale i pletařky a švadlenky, stavte se u ní (zde), její výtvory jsou pastva pro oči! Mimochodem, s tou motivací jsi měla pravdu, Jani!

Korunu všemu dodala Míša Knězková, další neuvěřitelná a obdivuhodná žena, máma, scrapařka, blogerka (blog nejen o papíru zde) a lékařka, když mi zničehonic, aniž bychom se znaly, napsala krásný vzkaz, že fakt chce, abych začala psát svůj blog, poněvadž by jí zajímaly mé krabičky na perníčky ... a další blbůstky (=mé vlastní výrazivo), které vyrábím.

Tak jsem se do toho pustila. Děvčata, DĚKUJI! Je opravdu príma mít místo, kam se chodím vypovídat a kde mi lidé, která má tvorba potěší, nechají milý vzkaz. A i když nenechají, fakt, že se vrací, je sám o sobě odměnou. Takže děkuji i Vám, co tento blog čtete. Svým nejbližším, že to se mnou dávají, i když jsem někdy hodně vytížená. Také všem mým dalším scrapovým vzorům a kamarádkám za to, že je mi mezi nimi tak dobře, že jsem celé té bláznivé věci propadla ...

Než se dostanu k obrázkům, jichž dnes nebude zas tak moc, ještě další poznámka. Dosud jsem se vždy velmi krotila, abych měla stručný a úderný text, abych nikoho nezdržovala, protože jsem zaslechla názor, že už je těch blogů tolik, že se nedají přečíst a že je lepší jen scrollovat obrázky ... přemýšlela jsem o tom a zjistila jsem, že takto ty mé články nejsou tak úplně mé. Kdo mě znáte osobně, víte, že jsem ženská upovídaná ... Takže jsem došla k názoru, že nebudu mazat tolik textu. Když tak ho opravdu přeskočte. ;-)

A teď ještě na skok na Scrap sraz do Liberce. Bylo to úžasné! Kdo jste někdy zažil atmosféru společného tvoření a tlachání žen se stejným koníčkem, víte o čem mluvím. Nebylo nutné vůbec nic, jen relaxovat a tvořit. :-) A insipirovat se prací ostatních.

Převzato z blogu www.iriska-irena.blogspot.cz
Layout, který jsme tvořily s Iriskou jsem tady už ukazovala. Kromě toho jsme si lepily krabičku/rámeček s Markétou (Plotrovou Královnou). Nebyla jsem moc připravená, fotky jsem tiskla na poslední chvíli až na místě, ale nakonec jsem se rozhodla, že vytvořím dárek pro babičku. Až na to, že jsem ho pak - jak je mým zvykem a slabostí - odevzdala ihned po návratu z Liberce. Takže vánoční dárek vymýšlím dále. :-) Z toho důvodu ani nemám vlastní foto, musím si ho půjčit od Irisky (děkuji).

Převzato z blogu www.iriska-irena.blogspot.cz
Pokračovala jsem pak výrobou přání pod vedením Didi. Přání jsou mé slabé místo, ale Didi ze mně vždy něco dostane. Tvořilo se už vánočně a předlohy byly super. Tentokrát jsem spokojená i se svými napodobeninami. Vyzkoušely jsme si tvoření s Gelatos a musím říct, že jsem příjemně překvapená. Dokonce jsem je stihla všechny dokončit, což se mi zatím na žádném srazu nestalo. Barevné kombinace jsem volila trochu netradičně a dokonce došlo i na třpytivé papíry!


A pak něco, o čem jsem původně vůbec nebyla přesvědčená, že by mě mohlo bavit. S Ilonkou jsme malovaly puntíkaté mandaly na kameny. Taková trochu odbočka, ale úžasný relax. Bylo báječné pozorovat, jak nás to všechny nakonec chytlo a jak jsme si mnohé rády udělaly i kameny navíc ... Markéta psala, že už si koupila celé vybavení a hodlá v tom pokračovat. Já jsem zatím nebyla až tak rychlá, ale stále se mi to honí hlavou a obávám se, že budu psát Ježíškovi, že krom jiných scrapových pokladů bych ještě ráda anilínové barvičky ... :-) Protože to je opravdu bomba a Ilonka mě úplně namotala!

Převzato z blogu www.iriska-irena.blogspot.cz
3. kámen už také nemám ... ;-)

Každopádně to byly skvělé 3 dny a já už se teď těším na další setkání!

Krásný večer všem,

Jana

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Papercards.cz challenge 81

Ahoj, meteorologové prý doporučili nevycházet tento víkend z domova ... tak co zpestřit si "nudu" tvořením? Na blogu Irisky se dnes objeví paletka, jste zvědavé? Trochu napovím svým přáním - snažila jsem se držet jí hodně věrně. Tak přemýšlejte, vytahujte barvičky, papíry a razítka a určitě si nenechte ujít inspiraci od dalších dam z DT, kterou Iriska zveřejní na své blogu. Na přání jsem použila výřez mandaly od Alexandry Renke a i její negativ - barvou jsem natřela rub šablony a projela v BS. Třásnička je domácí výroby. :) Přidáte se? Budeme moc rády, když nám pošlete své výtvory! Příjemné tvoření a krásný víkend, Jana

4enScrap Preview of the Summer 2020 collection Day 1

Hello! Are you ready for a journey? Then let us begin with the Traditionally, 4enScrap came up with wonderful material, so let us enjoy the first day of preview together. The great thing about this collection - besides its beauty and comlexity - is the fact, that a lot of material comes also in English version. Great news! Yay! For Day 1 I created 3 cards. The first one features fabulous Wild flowers stamp set with coordinating dies. The outline of the poppies is heatembossed with white embossing powder and coloured by watercolors. I used a phrase from the stamp set Enjoy  as sentiment and completed the bouquet by new Feuilles d´Eté  and some previous branches. Dots and beads are never a bad idea! For next card I used a beautiful stamp of a village from the Campagne set and again sentiments from Wild flowers and Enjoy sets. I chose not to color the stamp this time. Partialy because I am not so good in coloring but primarily because I think this way I let

Učebnice 4. ročník III.

 Ahoj, dnes tady mám poslední dávku inspirace z kategorie Učebnice.  Pro obě učebnice je společné použití starších papírů, které jsem sladila s novějšími šablonami. Do citronů jsem se zamilovala a protože jsem je zatím nestihla dostatečně využít, byla jsem ráda, že je umístím alespoň sem.  Matematika je můj i Ríšův nejmilejší předmět. Proto to srdíčko. Jinak jsem si s tímto obalem hrála tak, abych z dostupného materiálu vykouzlila matematickou tematiku. Matematici v naší rodině byli spokojeni. ;) Některé z použitých materiálů momentálně v eshopu bohužel nenajdete, tak sem dávám alespoň ty, které jsou momentálně dostupné.  A to je úplný letošní konec učebnic. Blíží se září, čas narozenin, takže užitný scrap bude pokračovat jiným směrem ;) Hezký zbytek prázdnin všem! Jana