Přeskočit na hlavní obsah

Letní Liberec 2017

Ahoj všem,

děkuji, že se občas zastavíte, i když jsem se dlouho neozvala.

Minulý týden jsem s dětmi (a ke konci týdne i se statečným manželem) strávila ve společnosti fantastických žen na scrapsrazu v Liberci. Měli jsme se báječně - více si o celém průběhu týdne můžete přečíst na Irisčině blogu.

Nosným tématem týdne byla výroba vlastního alba. Už delší dobu jsem se rozhoupávala k tomu, abych našemu téměř-předškolákovi konečně začala lepit miminkovské (!) album, takže jsem do Liberce jela s jasnou představou, o čem album bude. Klaplo to, protože jsem si vezla ty nejkrásnější miminkovské kolekce ever ... ale o tom čtěte dále. ;)

Jelikož jsem většinu času hlídala druhé, velmi čilé mládě, nepřivezla jsem si domů tolik krásy jako ostatní dámy, ale něco jsem přece jen slepila.

Tady jsou tedy hotové desky, které jsou zdobené papíry z kolekce Little You od Crate Paper a výřezy z kolekce První rok od Lucky Šindelkové. Spodní vrstva je ustřižená z PL kartičky ze stejné kolekce ... a tak to spolu krásně ladí. :) Luci, moc děkuji!




Do alba jsem slepila i první stránku - víc jsem nějak nedokázala, ale i tak jsem spokojená. Album má formát A5, takže se mi do něj přesně vejdou připravené kapsy vel. 6x8 inch. Tímto jsem se tedy dostala k obdélníkovému formátu ... a zatím mi připadá taaak maličký! :) (ale moc prima)

Na stránce jsem využila papíry 4enScrap a ze starší zásoby, ptáček a abeceda jsou od Lucky a ostatní ozdoby z kolekce Little You. Jelikož je formát podkladu dostatečně malý a vejde se do tiskárny, splnila jsem si sen tisknout text (datum narození, váhu a míru) přímo na podkladový papír. :) Šablony takto velkých hvězd nebyly po ruce, tak jsem si je vytiskla a obstřihla a šití je rovněž ruční (pro absenci šicího stroje). No, nakonec možná lépe. ;)


A to je za týden od papíru vše. Co se dá dělat ... ;)

Ale! Díky úžasným kamarádkám a tetám Irisce a Evě Beldové, jsem si mohla zkusit zdobení kraslic pod vedením neskutečné Olinky Pětníkové, do kterého jsem se nikdy předtím nepouštěla z respektu před touto technikou ... a byla to chyba. Je to neskutečný relax. :) Určitě před Velikonoci rozšířím svou sbírku. Tady jsou mé výtvory (ty nejsložitější a nejjemnější krucánky dělala paní lektorka, zas až tak šikovná nejsem ;) ) - samozřejmě modro-bílé!



A to je všechno. Kromě toho, že nám bylo blaze a že děkuji Irisce a ostatním ženám za to, že jsme se mohly takto sejít. A že se těším na další rok.

Hezký večer,

Jana

Komentáře

  1. Jani paráda parádnicka :) Album už teraz vyzerá luxusne. Tie dosky sú boží :) a obdĺžnikový formát tak na ten sa u Teba zvlášť teším. Dúfam sa bude dariť a stránky budú pribúdať. A tie kraslice -aaaach, kraaasa

    OdpovědětVymazat
  2. Co napsat, když už to napsala Ivka přede mnou. :-) Prostě jedna velká nádhera Jani. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, desky i první stránku jsi slepila naprosto dokonale. Ta decentní elegance, to je tvůj styl, který miluju. Ať se ti daří i nadále a ráda si jednou celé album prohlédnu. A vznik kraslic jsem měla možnost sledovat od začátku a jsi nesmírně šikovná. I pro mě to byl relax, i když jsem na tvé ruce jen koukala :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Papercards.cz challenge 81

Ahoj, meteorologové prý doporučili nevycházet tento víkend z domova ... tak co zpestřit si "nudu" tvořením? Na blogu Irisky se dnes objeví paletka, jste zvědavé? Trochu napovím svým přáním - snažila jsem se držet jí hodně věrně. Tak přemýšlejte, vytahujte barvičky, papíry a razítka a určitě si nenechte ujít inspiraci od dalších dam z DT, kterou Iriska zveřejní na své blogu. Na přání jsem použila výřez mandaly od Alexandry Renke a i její negativ - barvou jsem natřela rub šablony a projela v BS. Třásnička je domácí výroby. :) Přidáte se? Budeme moc rády, když nám pošlete své výtvory! Příjemné tvoření a krásný víkend, Jana

4enScrap Preview of the Summer 2020 collection Day 1

Hello! Are you ready for a journey? Then let us begin with the Traditionally, 4enScrap came up with wonderful material, so let us enjoy the first day of preview together. The great thing about this collection - besides its beauty and comlexity - is the fact, that a lot of material comes also in English version. Great news! Yay! For Day 1 I created 3 cards. The first one features fabulous Wild flowers stamp set with coordinating dies. The outline of the poppies is heatembossed with white embossing powder and coloured by watercolors. I used a phrase from the stamp set Enjoy  as sentiment and completed the bouquet by new Feuilles d´Eté  and some previous branches. Dots and beads are never a bad idea! For next card I used a beautiful stamp of a village from the Campagne set and again sentiments from Wild flowers and Enjoy sets. I chose not to color the stamp this time. Partialy because I am not so good in coloring but primarily because I think this way I let

Učebnice 4. ročník III.

 Ahoj, dnes tady mám poslední dávku inspirace z kategorie Učebnice.  Pro obě učebnice je společné použití starších papírů, které jsem sladila s novějšími šablonami. Do citronů jsem se zamilovala a protože jsem je zatím nestihla dostatečně využít, byla jsem ráda, že je umístím alespoň sem.  Matematika je můj i Ríšův nejmilejší předmět. Proto to srdíčko. Jinak jsem si s tímto obalem hrála tak, abych z dostupného materiálu vykouzlila matematickou tematiku. Matematici v naší rodině byli spokojeni. ;) Některé z použitých materiálů momentálně v eshopu bohužel nenajdete, tak sem dávám alespoň ty, které jsou momentálně dostupné.  A to je úplný letošní konec učebnic. Blíží se září, čas narozenin, takže užitný scrap bude pokračovat jiným směrem ;) Hezký zbytek prázdnin všem! Jana